1 april.

publicerat i Allmänt;
Tydligen så ska man luras idag. Det har jag inte gjort på flera år. Eller jo, det har jag ju.. men inte just aprilskämt.

Men denna dagen är väldigt speciell för mig! För tre år sedan var jag i New York några dagar för att umgår med min baby som jobbade där. Just den 1 april landade jag på eftermiddagen, blev hämtad och körd till hotellet där vi lämnade av mina väskor och gick ut på en promenad. Jag kände mig inte jättehet. Jag var gravid i tredje månaden och hade suttit på flygplan i ca 12 timmar. Men jag var lycklig över att se min Oskar igen, saknar honom alltid så när han är borta. Vi hamnade i alla fall vid Rockefeller center och åkte upp till Top of the Rock, utsiktstornet där. Där uppe, ute i blåsten friade han <3  Självklart svarade jag JA! En riktig överraskning var det och jag blev så glad. Han stod där framför mig lite nervös med en fin ring, snygg som bara den var han! Det är en dag som jag sldrig kommer att glömma!

Så ikväll när barnen sover ska vi fira att vi har varit förlovade i tre år. Räkor och cider blir det för oss.

Nu har baby gått iväg en sväng med barnen så jag har lite egentid en stund. Jag ska vila och läsa lite tänkte jag.


Puss å kram på er alla där ute.

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu