Låångt sommaruppehåll...

publicerat i Allmänt;
...men nu är jag tillbaka!

Skäms nästan lite att jag varit borta härifrån så länge. Men jag tappade motivationen ett tag och var lite nere till och från. Motivationen kom egentligen tillbaka ganska fort, men inte orken. Allt detta var under den första delen på graviditeten. Just det, jag är gravid (för er som inte redan visste det). Jag mådde inte så bra då. Illamående, yrsel och halsbränna blandat med humörsvängningar (stackars Oskar). Det gjorde mig deppig till och från.
Men jag måste säga att jag mår väldigt bra nu! Förutom då att jag har väldigt ont av foglossningarna, såpåass ont att jag har blivit halvtidssjukskriven.
Imorgon börjar jag jobba igen efter semestern. Det känns konstigt, men förhoppningsvis går det bra!

Nästa vecka ska jag träffa min barnmorska igen och då ska jag prata med henne om min mage. Har väldigt ont i den till och från, och det putar ut väldigt över naveln. Jag tror att jag kan ha fått navelbråck, men vet ju inte säkert. Vill bara få klarhet i vad det är.

Nu ska jag koncentrera mig på mina små troll :)

---

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

välkommen tillbaka har saknat dig:)

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu