29 mars.

publicerat i Allmänt;
Idag är det kvällsarbete som gäller, precis som igår. Känns konstigt att börja så sent, men kvällen går ju i och för sig fort då. Lämnar barnen på dagis vid elva när jag ska jobba kväll, då är dom där i tid för lunchen och jag har lite tid att göra ärenden innan jobbet. Det var precis vad som var planen igår. Fram tills jag någon gång under natten när barn var vakna kom på att.. SHIT, dagis är ju stängt. Jaja, det var bara att ändra om i planeringen. Det löste sig ganska bra faktiskt. Baby som ändå skulle slutat tidigare bestämmde sig gör att jobba hemifrån istället, det gjorde att jag hann med det viktigaste ärendet och vi kunde äta lunch alla tillsammans innan jag sprang till bussen.

I torsdags var vi på begravning (inte barnen dom var på dagis). Min gammelfarmor var det som begravdes, hon hann bli 98 år gammal så hon har hunnit leva mycket. Det var en fin ceremoni!!

I fredags var det kalas för min fina mamma som fyllde år! Det bjöds på goda tacos och jättegod kladdkaka!! Vi har alltid lika kul på våra kalas som har en tendens att bli rätt högljudda och fyllda med skratt!

Helgen var ganska lugn, vi var trötta hela familjen. Men en tur till IKEA hann vi med och köpte nya taklampor till barnens rum och lite annat smått. Vill dit snart igen!

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu