Oj vilken helg.

publicerat i Allmänt;
Ja, i helgen har jag bott på jobbet. Det känns så i alla fall. Det har inte varit en lugn stund.. Jag kan ju inte berätta in i detalj direkt men jisses vad jag har gaft att göra!! Igår kväll när jag kom hem var jag helt slut, utmattad nästan. Nu är jag fortfarande trött, men jag har ju fått sova inatt.
Annars så har det inte hänt så mycket i veckan som varit.. Jag har jobbat, varit ledig och extremt trött.

Nu är det ny vecka igen och jag börjar den med ledighet i två dagar, underbart skönt! Inte nog med det så ska mannen min jobba halvdagar dessa två dagar så vi får lite extra tid tillsammans och för att hitta på saker. Mycket behövligt efter denna helg! Synd bara att det är så tråkigt väder, men jag hade inte väntat mig annat. Solig är det ju bara om jag jobbar eller när jag är sjuk. Jaja, behöver jag säga att jag längtar efter sommar och sol? Och SEMESTER!
Idag ska jag och kidsen luncha med min underbara mamma innan hon åker till jobbet. Vi har tyvärr inte så mycket tid att ses på längre. Vi jobbar om varandra.

Hmm, fundrerar på om jag ska ringa frissan också och försöka få en tid. Börjar bli redigt trött på håret nu! Det är torrt, slitet, tråkigt och konstig form på det nu. Jag känner att jag vill ljusa upp det lite och klippa en snyggare frisyr. Jag vill känna mig snygg och det gör jag verkligen inte nu!

Nej nu ska jag och barnen äta lite frukost och sen ska jag öppna badrumsskåpet och leta fram min concealer (eller hur det stavas) för den kommer verkligen behövas idag!


<3

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu