Söndag.

publicerat i Allmänt;
I går var det melodifestival-final på TV och det tittade vi självklart på... tills vi somnade vill säga. Fattar ingenting, jag somnar ALDRIG såpass tidigt i soffan, speciellt inte när det är något jag vill se på TV. Men men, vi hann ju se alla bidragen och vaknade igen lagom för att se att Saade hade vunnit. Haha, så kan det gå.

Nu ska vi snart äta lite frukost tillsammans här. Mysigt med helgfrukost tycker jag!
Har tvättstugan nu också, så andra omgången tvätt är i maskinerna nu. Trodde inte att vi hade så mycket att tvätta, men oj vad fel jag hade :/ Tur att vi har två stora tvättmaskiner i tvättstugan!!
Sen ska vi försöka komma ihåg att namna ALLA barnens kläder till dagis. Glömmer det hela tiden.

Innan jag går till frukostbordet där allt står serverat nu så måste jag bara säga att till vår glädje börjar det gå lite bättre om nätterna nu. Fortfarande sover han inte hela nättrena, men har har vaknat mycket mindre och det går oftast snabbt att få honom att somna om. Om han bara kunde förstå att han kan sova lite längre om morgonen också så vore jag ännu gladare :)

Puss på er.

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu