Off to dagis.

publicerat i Allmänt;
JAA DAGIS!! Fick jag nyss till svar när jag sa att vi skulle dit om en liten stund. Tror att dom längtar tillbaka. Det var ju över en vecka sedan dom var där sist, men nu är kidsen friska och det är dags för mamman att jobba igen.

Vi hade en väldigt bra helg i alla fall! Trots att det bara regnade i Frederikshavn och alla butiker var stängda. Men jag kan berätta mer om det senare, kanske kan jag lägga upp någon bild också. Ska försöka bli bättre på det där med att föra över bilder från kamera och mobil så det går snabbt att lägga in här. Jag är rätt kass på det..

Jaja, nu bär det i alla fall av till dagis. Tror nog att vi för första gången får ta bussen bort, vädret ser inte så trevligt ut och jag är inte på humör för att bli dränkt i regn idag.

Bye bye

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu