Otroligt kaffesugen!

publicerat i Allmänt;
Det var längesen jag var så sugen på kaffe som jag är just nu. Just därför så har jag satt på en kanna. Eller kanske är det för att jag ska få finbesök idag?  Haha, vem vet. Kanske lite av varje.
Johanna kommer hit om ett litet tag och med sig har hon lilla söta Amanda. Emma är på dagis så henne får vi träffa en annan dag.
Frukosten är avklarad och barnen är inte klädda, men vad gör det? Jag är klädd. Molly springer runt i bara blöja och Casper i pyjamasbyxor och omaka strumpor utan tröja. Älskar dom så mycket mina små busfrön!

Nu är kaffet färdigbryggt och jag ska ta mig en kopp så jag vaknar ordentligt till liv. Kanske jag slänger på lite maskara också, men bara kanske...

---

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bodypalace:

vilken trevlig och läsvänlig blogg du har =)

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu