Föräldramöte.

publicerat i Allmänt;
Igår var det föräldramöte på kidsens förskola. Första föräldramötet och jag hade så gärna velat gå på det! Men tyvärr mådde jag inte så bra... har perioder nu med yrsel och illamående, sammandragningar och förvärkar. Men pappan i familjen åkte såklart istället. Ett givande möte tyckte han och hade väldigt trevligt där. Duktig var han och antecknade massor eftersom jag ville veta ALLT!! När han kom hem och barnen somnat så fick jag höra vad dom pratat om. Nästa gång ska jag definitivt vara med.

Jag måste säga att det senaste har jag känt mig extra vuxen. Jag vet att jag är vuxen, jag ska ju fylla 26 år. Och har barn. Men det är något med just föräldramöten... och förra veckan när jag var med sonen till tandläkaren. Ja, det känns väldigt konstigt ibland. Att jag är så vuxen. Att nu är det jag som ska gå på möten på förskola och följa med barnen till tandläkare/doktor och allt sånt där. Det där som mina föräldrar gjorde för/med mig för inte så länge sedan. Ojojoj.
Tänk att jag är MAMMA! Mamma till två (snart tre), helt fantastiska barn. Inget slår det. INGET!

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu