Dille på glas.

publicerat i Allmänt;
Jag älskar glas! Jag vet inte varför men jag bara gör det. Jag kan köpa nya hela tiden, inte för att det är något fel på dom jag redan har hemma utan för att jag föll för något nytt i affären. Det gäller mest vinglas och vissa drinkglas. Vinglas är nog största lasten. Jag använder alla! Jag gillar att kunna välja glas efter humör. Är det något jag är ensam om? Eller är ni fler som är likadana?













Ja, och det här är såklart inte alla glas vi har. Det finns fler... Och ändå hittar jag ännu fler är jag är ute och shoppar. Oftast lägger jag band på mig och kommer hem utan nya glas. Men ibland går det bara inte att låta bli. Men det börjar bli lite fullt i skåpen nu känner jag. Antingen måste jag sluta köpa glas eller så får jag skaffa fram mer förvaring för dom.
Känns som att det får bli alternativ nummer två :)
Dock så är det inte jag som är skyldig till Lasse Åberg glasen. Dom samlade Oskar på förr. Inte heller alla shotglas kommer från mig, bara några ;)

Jag har verkligen dille på glas! I just LOVE it!!



Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu