Höst?

publicerat i Allmänt;

Godmorgon fina!

Är det inte en härlig måndagsmorgon?
Solen skiner från klarblå himmel men det är bara 8 grader ute. Det känns kyligt i luften, det känns som höst! Inte mig emot, jag gillar hösten. Visst, jag vill ha sommar som alla andra, höst i augusti känns tidigt... Men varför hoppas på något som inte kommer?

Oskars semester är över nu och idag åkte han till jobbet igen. Tråkigt tycker jag, för jag älskar när vi är hemma tillsammans! Men det är rätt skönt att komma in i vardagen igen och inte gå i semestermood hela tiden!

Nu står det en kopp kaffe här framför mig och om en liten stund är det jag som står i köket och kokar gröt!

Vi syns lite senare!

Puss & kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Hej gumman! Åh jag gillar också hösten, tycker det är mysigt att tända lite ljus och krypa upp i soffan under en filt. Hoppas du får en fin måndag. KRAM!

Svar: Heej!! Ja eller hur? Gärna med en kopp te och en bra bok eller tidning :) Kram!
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu