Tröttsamt som tusan!!

publicerat i Allmänt;
Hej på er.
 
Jag lever, men det känns som att jag inte har sovit på en vecka... Det har jag säkert inte heller. Jag somnade nästan klockan sex i soffan, men då sa Molly att -Mamma, det är tänt ute. Inte sova nu!  Gullunge.
Vi har haft en fin dag jag och barnen! 
 
Men jag har haft storbråk med mitt pucko till dator!!! Den vill inte alls som jag vill... Dvs fungera! Allt går super segt och jag får inte upp bloggar från bloglovin, det går inte att blogga själv, Facebook segar m.m. Kanske är modemet föresten? Ska stänga av allt ordentligt i natt och se om det funkar bättre imorgon. 
Snälla håll tummarna!!

Nu sitter jag nämligen och bloggar från iPaden. Jättesmidigt och bra! Bara det att blogg.se appen inte vill logga in mig... Ligger den nere? Så jag får surfa in via safari istället. Självklart kan jag inte lägga upp några bilder heller :( Kasst! Ni får helt enkelt klara er utan bilder just nu, alternativt gamla bilder tills datorn fungerar igen.
 
Jag borde egentligen gå och lägga mig nu, men jag kan inte. Det blir film istället en liten stund.
 
Puss och kram.
 
(Sist jag bloggade från safari tryckte den ihop hela texten till en stor klump... Hoppas inte det händer nu.)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna - En sån där mammabloggare ♥:

håller tummarna för att du får sova inatt gumman, och att datorn/modemet fungerar imån... ^^

nä, appen har inte fungerat på typ en vecka för mig. suck!!

kram kram

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu