Yeey :)

publicerat i Allmänt;
 
Nu är jag så glad! Det verkar som att modemet äntligen har skärpt till sig och att det inte var något fel på datorn. I alla fall inte denna gången. Så nu kanske jag äntligen kan koma igång som jag vill igen.
Det har varit väldigt ledsamt när man har suttit och skrivit och skrivit och försöker ladda upp bilder och så går det inte. Inläggen har försvunnit och jag har blivit mer än lovligt grinig!!
 
Just nu sover barnen middag. Ja, Casper sover såklart inte. Men han var trött s han ligger i sin säng och vilar lite, dvs busar med gosedjuren. Rätt skönt för nu fick jag snabbt målat naglarna!
När alla har vaknat igen ska vi ge oss ut en sväng och be till vädergudarna att sommaren ska få komma och så ska vi dansa soldansen!
Ja, och så ska vi lämna tillbaka några filmer på Hemmakväll och köpa lite lördagsgodis. Kanske jag hyr någon mer film som jag kan roa mig med ikväll?!
 
Hmm, undra om jag kanske skulle passa på att "vila" lite jag med nu? Njae, det är nog föresten inte så bra. Då blir jag bara ännu tröttare sedan. Sömnen har det väl inte varit toppen med under denna veckan precis. Molly är den enda som har sovit ntterna igenom varje natt. Jag hoppas det blir bättre snart! Skönt när Oskar kommer hem så vi kan dela på det i alla fall.
 
Puss på dig lillasyster!
 
Puss och kram!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu