Galakvällen!

publicerat i Allmänt, Bloggträffar, Galor;
En sån trevlig kväll jag hade med massa likasinnade! Dock så var DJn kass!! Men, som tur är kan man ha kul ändå!
Prisutdelningar var det mellan måltider. Jag vann såklart inget där, men det var kul att se hur glada vinnarna blev.

Tyvärr blev det bara mobilbilder under galakvällen. Men det blev bilder i alla fall ;)



Redo.


Sara redo för galan.


Fina Hanna!


Anna och Sara.


En bild på massa fina galamammor. Som Nina närmast i bild. Trevligt bordssällskap!


Förrätt! Sallad med ädelost, hasselnötter och rivet äpple.


Varmrätt! Oxfilé, någon sorts potatisgrej och svartrötter. Min köttbit var perfekt!


Efterrätt! Créme Caramel. Way to sweet for me... Alldeles för sötsliskigt för min smak. Choklad tack för mig.




Sara, Hanna och Anna dansar. Inte lätt att ta bild på dansgolvet ska jag säga :)


Efter timmar i nya höga klackar passade jag på att ta kisspaus på rummet och byta skor. SÅ skönt. Och såklart ett egopic ;)



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

jättefina bilder!! ^^ (förutom på mig då, haha)

varmrätten och ädelosten i förrätten var ju göööör good! mums! vill ha mer, haha!



tack för en trevlig helg!

kram h

2:a kommentar, skriven , av Jenny Dröscher:

Haha, tänkte bara säga vad roligt och se Hanna. Vi gick i parallelklass på gymnasiet. Vet dock inte om hon minns mig. Men jag har mirakelminne =D

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu