Packad och klar!

publicerat i Allmänt, Bloggträffar, Galor;

Hej på er!
Nu ligger vi i varsin säng och bloggar jag och Sara (tror det är vad hon gör i alla fall).
Vi har varit och ätit god frukost så nu är jag riktigt mätt i magen. Packat klart har vi gjort också, skönt! Gjorde det mesta igår innan vi somnade.

Om en halvtimme ska vi checka ut från rummet och senare är det dags att sitta i konferensrum och lyssna på en livscoach. Det ska tydligen vara lite lottdragning och prisutdelning också. Spännande att se vad som lottas ut!

Vi tar tåget sent idag, vid 19:10 tror jag. Så vi ska göra Stockholm osäkert innan dess ;)

Kvällen igår var bra, mer om det när jag har kommit hem och kan föra över lite bilder också :)

Kram och puss

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Monia - mamma till Tuvalie:

Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com och en valfri barntavla från dotto.se



Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Det var jättekul att träffa er :)

Hoppas resan hem går bra!

Kram!

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu