Äntligen fredag!!

publicerat i Barnen, Filmtajm;
Godmorgon fredag!! Äntligen är helgen här. Ja, jag räknar fredag som helg, trots att Oskar arbetar!
 
Idag är en bra fredag!! Väldigt bra till och med. Lillebror Tobias fyller år, grattis på födelsedagen till dig!! Men vi firar honom om några dagar. Idag går nämligen flyttlasset för mamma, pappa och Tobias. Från Anneberg till Öjersjö. På tiden faktiskt ;) Jag är så glad för deras skull!! Jag vet att dom har velat flytta länge och nu efter 22 år i samma lägenhet så flyttar dom till nytt. Helt nybyggt till och med, lyx!! 
Jag vill så gärna se hur det ser ut, men jag får vänta tills på tisdag när vi ska dit och fira fina lillebror! Oskar hjälper till med flytten idag, så han får berätta hur det ser ut! Själv har jag världens mysdag planerad med kidsen och senare ikväll är det jag och Johanna som ska äta middag och gå på bio, lovely!
 
Nu är frukosten nästan avklarad här. I fåtöljer och soffa framför Tingeling. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tingeling går varm här just nu, speciellt denna filmen, Älvornas hemlighet! 
 
Själv sitter jag och dricker kaffe just nu och bläddrar lite i en tidning, mys!!
 
 
 
 
Hoppas du har en fin fredag!!!
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleines.se - FotogladGravidMamma:

Ja gör det! Supergott verkligen!! :D

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu