Godmorgon munspel!!

publicerat i Allmänt, Molly;

Idag blir en bra dag tror jag! Vi satsar på mindre blodbad idag och en massa mys!

Barnen har lagt in beställning på vad dom vill göra. Det blir filmtittande, puzzlande, ritas ska det göras, lekas med playmobil och massa annat roligt! Dom vill gärna att vi tänder massa ljus också och det kan jag nog gå med på ;)
Någonstans däremellan tänkte jag hoppa in i en välbehövlig dusch och fota lite av helgens shopping.

Nu ska jag dricka upp resten av kaffet och börja dagen med mina busungar!!

Se här vad busiga Molly startade morgonen med!! Innan den trötta MAMAN druckit något kaffe ;)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna Johansson:

Silken sötnos! :D

2:a kommentar, skriven , av Fnulan:

Haha men vilken sötnöt!! Lik mamma!!

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu