Loppi Blogbag 1-åringen!

publicerat i Allmänt;
Igår fick jag hem Loppi Blogbag 1-åringen.
 
Jättekul! 
 
 
Jag kan ju lova att Stellisen blev glad för detta! Det första hon plockade fram var klämpåsen Kramis från Coop. En ekologisk KRAV-märkt smoothie med smak av äpple, banan och mango. Slurp sa det sen var den tom. Det är ett gott betyg från den lilla tjejen, mycket smaskigt ;)
 
Fruktdryck äpple/päron och majskrokar (också ekologiskt från coop) smakade alla tre barnen på och det gick absolut hem hos dom. Jag ska dock försöka gömma undan majskrokarna så att bara Stellis får annars tar dom nog slut på fem minuter.
 
Det lilla kitet från folksam åkte rakt ner i handväskan (också kallad skötväska eller alltialloväska;) ) Ett bra kit med vanliga plåster, skavsårsplåster, gel för brännskador, brännsåsaplåster, torkare och även lite solskyddskräm. Hur bra som helst att ha med i väskan!!
 
Från Bonnier Carlsen fick vi pixi-boken Olssons lilla sifferbok. Barnen älskar när jag läser för dom men gillar även att sitta själva och bläddra i böcker. Denna gillade jag för man får lära sig siffror och att ränka när man läser den. Toppen!
 
Från Acrilex fick vi vitaminer i vingummiform. Vi har inte testat dessa än, vi fick dom trots allt igår. Men jag tycker det känns lite konstigt att ge vitaminer i godisform!? Men, jag ska ge det en chans i helgen och se hur det funkar.
 
Från Lego Duplo fick vi en liten ska med några klossar, en pingvin och en isbjörn. Helt suveränt till lilla Stellis som älskar att leka och bygga med duplo, speciellt om hon får sällskap av syskonen :) 
 
Allt som allt är vi jättenöja med denna blogbag! Glada barn är lika med glad mamma ;) 
 
Tack snälla Loppi för att vi fick hem denna för att 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sannie - fashion designer i London:

nice :D

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu