Dagens shopping.

publicerat i Allmänt;
Det gick ganska bra på IKEA tidigare idag. Vi fick tag på allt vi skulle ha och jag klarade mig utan panik bland allt folk.
 
Vi reklamerade ribbotten som vi hade i Mollys säng. En av brädorna gick av häromdagen. Endast använd i knappa månaden av en 3åring. Inte okej!! Men det gick snabbt och lätt att reklamera som tur var. Annars hade denna mamman blivit arg!
 
Ljus följer alltid med oss hem, både vanliga stearinljus och värmeljus. Lite annat smått och gott såklart.
 
Det bästa av allt var de nya sängborden vi köpte. Extrapris och allt, såå bra!! 
Nu står två nya säng/avlastningsbord i vårt sovrum. Innan har stolar fått agera sängbord...
 
 
Hemnes fina sängbord matchar fint till vår fina Hemnes säng :)  
 
Om ni bara visste hur kul jag tycker att det är att fixa och göra fint hemma! Jag tror aldrig att jag kommer att bli helt klar, men det gör inget. Jag hittar nya fina saker hela tiden som jag vill ha och pynta med.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu