Helg!

publicerat i Allmänt;
Här går dagarna i ett! 
 
Som jag skrev i slutet av förra inlägget så är jag gräsänka. Ja, fortfarande! I fredags (förra veckan) åkte Oskar och kommer hem igen på tisdag någon gång. Många dagar borta med andra ord. Han jobbar och sliter nere i Danmark. På Roskilde-festivalen.
Men vi har det bra här hemma! Vi fyller dagarna med aktiviteter. När det har varit kasst väder, vilket det faktiskt har varit större delen av tiden så har vi hittat på saker hemma. Man kan ju faktiskt göra väldigt mycket om man bara använder fantasin ;) Sen är det väldigt roligt att vara ute och busa i regnväder, ibland
 
Busa, leka, pyssla, städa, tvätta, busa, leka, stöka ner, städa, tvätta, handla, titta på film, gosa, busa, laga mat.
 
Ja, det är inga problem att f dagarna att gå! Det är kvällarna som är jobbiga och nätterna. Då saknar jag min baby! Helt galet hur mycket jag älskar den mannen!! 
 
För att få kvällarna att gå har jag fixat med musik till bröllopet. Lyssnat på en hel del musik via youtube. Och tack vare det har jag hamnat in på en del klipp med flash mob's har blivit beroende! Jag kollar på klipp hela kvällarna. Frierier, bröllopsklipp, och andra härliga klipp. Alla får mig att böla!! Så jag går helt enkelt och lägger mig alldeles rödgråten varje kväll. Yes, så härliga är mina kvällar. 
 
Här är två av klippen jag tittat på:
 
 
 
 
 
 
 
Får se om jag kanske kan kolla på film ikväll istället för att sitta fast framför youtube. Annars lär jag framkalla ett beroede och då kommer ni inte få se annat här än bara youtube-klipp ;)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie Babunovic:

Åhhh vilka fantastiska klipp!!
TÄnk snart är du fruuu!

2:a kommentar, skriven , av Martina:

Orutinerat av mig att börja titta på det första klippet här på jobbet haha Var tvungen att ta några pauser så jag inte började gråta alldeles hehe

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu