Trött trött trött...

publicerat i Allmänt;
Förkylningen är borta!! Det var inte långvarig som tur var. Eller ja, lite smått känner jag väl fortfarande av den. Men det är knappt.
Den har istället ersatts av begynnande migrän (tack och lov för piller) och störtblödande mens (jag hatar mens). Såklart har jag fått en monsterfinne mitt på kinden också, hela kinden är för fan svullen! Ja, jag kanske överdriver lite. Men hallå!? Jag har humörsvängningar under min...ja du vet!
 
 
Trött, sleten, med en gigantisk finne och för stunden kass självkänsa (jag gav efter för sugen och åt lite för mycket glass...).
 
 
Jajamensan, jag har det bra jag!! 
 
 
 
Min lilla söta Stella Josefine förvandlades till ett gallskrikande litet monster förut. Hon ville verkligen inte ligga i sängen. Jag vet inte hur länge jag sprang fram och tillbaka mellan hennes rum och soffan innan hon äntlingen lugnade sig och somnade. Napp kastades ut, snutte kastades ut. Mamma fick springa maraton i trappan. Mmm, tittslut fick jag sitta på hennes lilla ministol bredvis sängen och sjunga barnlåtar nonstop. Sällskapssjuk prinsessa som visst tyckte sängen var okej. Men bara så länge hon hade ögonkontakt med mamma.
 
 
Nöjd Stellis precis efter välling. Med sina tre absoluta måsten när hon ska sova: Nappen, snutten och (jätte)kaninen!! 
 
 
Alla barnen sover i alla fall nu. Men jag är så trött att jag inte orkar ta mig upp till sängen. Så det får bli e stund till på soffan tror jag.
 
Jaja, det är ju inte som att det är någon som väntar på mig i sängen, jag är ju gräsänka!
 
Godnatt!!
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Du är FIN gumman! Och ibland måste man få unna sig lite också! Du är ju så duktig nu med träningen! KRAM

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu