Ring ring :)

publicerat i Allmänt;
I veckan var vi och fixade med något som vi nästan glömt av. 
 
Det fick mig alldels skakig av förväntan och varm i hela kroppen!
Medan barnen satt och snurrade på "snurrstolarna", så klämde vi, kände, provade och provade och provade, valde vi och velade bara lite. 
Det gick över förväntan bra tycker jag! Vi bestämde oss och betalade. Med oss hem fick vi "bara" kvitto och försäkringspapper.
 
 
 
 
Nu väntar jag bara på att det ska ring ringa i min telefon så att jag kan hämta upp våra ringar. 
 
 
❤ Våra vigselringar!  
 
 
Jag är så lycklig just nu så ni anar inte!! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Berndtsson:

Åh, minns det där. Hade så svårt att välja både förlovnings och vigselring men nu efter snart 3 år älskar jag dem fortfarande lika mycket. Är ju ändå en livsinvestering man gör, något att ha varje dag jämt länge förhoppningsvis

2:a kommentar, skriven , av Linda:

Första gången jag kikar in här hos dig och jag förstår att det är spännande saker på g. ;) Vad kul att välja vigselringar.

Kram Linda

Svar: Vad kul att du kikar in hos mig :) Ja, här är det bröllop på g :) KRAM
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu