Surprise!!!

publicerat i Bröllop;

I lördags trodde jag att jag skulle vakna vid åtta, gå en power-walk, duscha och sen få gäster lagom till sen frukost vid tio...

Ja, ni som haft lite koll på Facebook vet nog att det inte riktigt blev så va?? Haha!

Klockan sju ungefär ringde det på dörren och dörren till sovrummet öppnades med ett brak. Hallå eller, jag som låg och sov blev ju skiträdd först! Det tog ett tag innan jag såg tjejerna och fattade... Det var dags för möhippa!! Ett par sekunder senare stod jag i hallen med en flaska jordgubbsbubbel i handen och kramades. Helt i chocktillstånd! Fattar inte hur dom lyckats hålla allt detta från mig, men gud vad kul jag hade!!

Helt galet!! Jag ska se om jag kan lyckas ragga tag på lite fler bilder så jag kan visa hur min dag var!!

Dessa var alla jag hade i iPhonen ;P Tre från frukosten och en innan vi ger oss ut på stan sent sent på kvällen/natten.



 

 

❤❤❤

 

 

 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emelie:

Åhhh va roligt :-D

2:a kommentar, skriven , av Jessica:

Å så kul! Ja fler bilder vill vi se! :)

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu