Stella Josefine 2 år!

publicerat i Allmänt;
Helt galet vad tiden går fort!!
 
För två år sedan kom denna lilla prinsessa till världen:
 
För ett år sedan såg det ur så här:
 
 
Jaa, tiden den går... Men hon kommer nog alltid vara min lilla bebis. Minstingen! 2 år redan... Kan vi bromsa nu?
 
Igår hade vi kalas här hemma för vår prinsessa, lite bilder kommer här:
Finaste kalastjejen 
 
 Hon fick så fina presenter lilla Stellis! Det var en mycket glad tjej som firades :) Tårtan var väldigt god!! Tänk att Stella Josefine har en pappa som är så duktig på att fixa tårtor 
 
Och idag hade vi såklart lite firande igen bara vi!!
Mys och mer paket, då kan man inte vara annat än glad ju!!
 
 
 
Jag älskar dig och dina syskon mer än jag någonsin kan beskriva!!!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Berndtsson:

Det går ju verkligen så galet fort. Vi har också snart en tvååring hemma. Verkar som ni haft ett fint kalas och ett nöjt födelsedagsbarn :)

2:a kommentar, skriven , av Fatma:

härliga bilder!

Jag vet inte om du tycker om julkalendrar med tävlingar? Jag har nämligen en igång just nu där man varje dag vinner smink, kläder och prylar bland annat! :)

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu