❤ I do, I do, I do ❤

publicerat i Bröllop;
Nu kommer det lite bilder ifrån själva vigseln.
 
Ni vill se va?
 
 
Det tar kanske lite tid, men allt eftersom dyker det upp mer här i bloggen. Speciellt nu när jag kommit igång lite mer ;)
 
Kärlek 
 
 
Världens finaste man och hans bestman står och väntar!
 
Snart är det dags... 
 
 Vi gick in till tonerna av 'Marry you' (Bruno Mars) på orgel. Barnen var världens finaste brudnäbbar!
 
Pappa gick med mig fram till min Oskar 
 
Lycka! Äntligen står vi här.
 
Bästa Jessica läste en så fin text i kyrkan 
 
Växlande av ringar och "the kiss"!
 
 
Äntligen man och fru... Ekblad. Vi gick ut till tonerna av 'Kär och Galen' på piano! Helt fantastiskt! Ja ni ser ju lyckan.
 
 
 
 Bilderna är tagna av Martin Bergström.
 
 
 
❤❤❤
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Vad fina ni är!!

Svar: Tack :)
Veronica Ekblad

2:a kommentar, skriven , av Maria Berndtsson:

Älskar bröllopsbilder, de får mig alltid att minnas mitt bröllop med glädje! Ni är jättefina :)

Svar: :)
Veronica Ekblad

3:e kommentar, skriven , av Carolina:

Åh så fina ni är, man ser verkligen lyckan och glädjen i bilderna - underbart! Kram

Svar: Tack så mycket :)
Veronica Ekblad

4:e kommentar, skriven , av sara:

så fina bilder!

Svar: Åh, tack så mycket!!
Veronica Ekblad

5:e kommentar, skriven , av Pernilla, Jessicas syster:

Vad fina ni är. Grattis till den stora lyckan!

Svar: Tack snälla :)
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu