The Wedding: Fotograferingen!

publicerat i Bröllop;
 
Lördagen den 3:e augusti kl 13:00 (ca), anlände jag till Partille Herrgård/Slott för bröllopsfotograferingen 
 
Jag var pirrig och förväntansfull och väldigt väldigt lycklig!!
 
Jag vet att ni har väntat länge nu. Väntan är äntligen över ;) Nu kommer bilder från bröllopet!
 
I detta inlägg är det bara från fotograferingen innan!  Mycket bilder, lite text!!
 
Enjoy 
 
 
Min underbara man och lyckliga jag!
 
 
 
 
 
 
 
 
Tillsammans med tärnan Jessica och bestman PG.
 
 
Från slagsmål till fix för tärna och bestman.
 
 
Inga ord behövs va?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag älskade verkligen min brudbukett! Oskar fick lösa den helt på egen hand (med Fröken Fröjd såklart;)) och det blev en fullträff!
 
 
Vi klarade oss inte helt från regnet, men det ska ju betyda lycka eller något sånt?
 
 
Världens lyckligaste 
 
 
 
 
 
 
Mina fina föräldrar var såklart också med 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är tagna av fotograf Martin Bergström.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria Berndtsson:

Åh vilka fina bilder och vilket vackert brudpar! Älskade buketten så det gjorde han bra måste jag säga.

Svar: Tack snälla!! Ja, jag älskade den också! Helt underbar <3
Veronica Ekblad

2:a kommentar, skriven , av Anna:

Underbart!
Superfina bilder på er =)
Ses imorgon..
Kram =)!

Svar: Tack <3
Veronica Ekblad

3:e kommentar, skriven , av Emelie:

Åh så många fina bilder!!! Man ser hur lyckliga ni är, fantastiskt!!

Svar: Tack :)
Veronica Ekblad

4:e kommentar, skriven , av Tina:

Underbara bilder och ni är verkligen supervackra båda två! Och vilken bukett sen! Det gjorde han bra! Vi ses på lördag!!! KRAM

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu