Strandmon.

publicerat i Allmänt, Inredning, Shopping;
Vi var på IKEA i veckan, jag och familjen.
Vi shoppade såklart lite, men mer om det och resten av besöket i ett annat inlägg...
 
Jag blev kär! I en fåtölj... I en öronlappsfåtölj! Åh, den var så fin och så Veronica!! Strandmon heter den. På hemsidan finns den i grå, orange och mörkblå. Men i varuhuset så fanns den även i naturbeigevit(?) och ROSA!! Ja rosa, den var helt underbar att se på och väldigt skön att sitta i!
 
 
Förstår ni vad jag menar? Den skriker verkligen Veronica!!
 
Om ni bara visste hur gärna jag vill ha den. Men det kommer tyvärr inte hända. Inte den närmsta tiden i alla fall. Dom pengarna finns inte. Inte för att den var så farligt dyr. Det är bara det att i första hand så behöver vi mer förvaring och saker till barnen. Dessutom så har jag inget jobb nu, så vi behöver ju inte anstränga ekonomin mer än nödvändligt!
 
Men drömma det kan man ju och i mitt huvud möblerar jag om här för att den ska få bästa möjliga plats .
 
Vi kan väl hlla tummarna för någon trevlig vinst ikväll på bingolotto istället ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Louise:

Hahaha vad kul att den har ditt namn också!

Svar: Haha :)
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu