Ny vecka.

publicerat i Allmänt;
Måndag idag ja. 
 
Lugn, helt okej dag. Vi har inte gjort många knop här.
 
Oskar har varit hemma och ledig, samma sak igår. Skönt tycker jag eftersom han åker till Spanien imorgon! 
 
Igår var också en relativt lugn dag. Oskar kom hem strax efter tre på morgonen (då var jag uppe med Stellis) Så ingen av oss fick särskillt mycket sömn natten till igår. 
Men vi fick besök av barnens kusiner, det var kul. Vi fikade och barnen bytte julklappar med varandra, lite sent men vi har inte träffats sen innan jul (bla för att vi inte har någon bil längre..den blev kaputt :( ).  Barnen blev superglada för det dom fick och lekte med det resten av dagen!
 
Imorse åkte till jobbet för att lämna bil och annat en snabbis innan han kom hem och slöade med oss resten av dagen. Vi har lekt, kollat film, spelat spel och myst.
 
Ja, han åker ju imorgon kväll till Spanien, Barcelona, på jobb. Jag tror det blir en vecka han är borta!? Ja, nästa tisdag kommer han hem igen. Därför passar vi på att ha familjetid så mycket som möjligt nu innan. Speciellt eftersom han missar MollyPollys födelsedag och kalas. Ja, det är tråkigt. Det tycker båda han och vi andra i familjen. Men han måste ju också jobba. Så vi kommer ta igen det när han kommit hem igen :)
 
Imorgon kommer vi fortsätta vårt familjemys på dagen (kanske får klämma in en tur till ica och lite tvätt också). Vi vill få ut det mesta av varandra de sista timmarna innan vi skiljs åt igen. 
 
Ungefär samtidigt som O åker till Landvetter så beger jag mig in till stan. Jag har världens bästa föräldrar som kommer och tar hand om busungarna här hemma så jag kan gå ut och äta och kolla på musikal :) Wiiee, tack!!
 
 
 
Tre senaste instagram bilderna på mina älsklingar:
 
 
 
 
 
Vi är fyra stycken som kommer att sakna pappan i familjen massor!! Men som tur är med dagens teknologi så kan vi (om inte jobbet kommer ivägen) prata i telefon, skicka meddelanden och skypa med varandra till och från!
 
Nu har kidsen gått och lagt sig för idag och vi ska se om vi hittar någon bra film att mysa framför...
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Åh så tufft att vara ifrån varandra så länge! Vad jobbar han med? KRAM

Svar: Ja, det är tufft! Men vi passar på att njuta extra av tiden innan och efter han är borta :) Hanär tekniker och jobbar med typ storbildsskärmar, sånna som är på konferenser/mässor/festivaler/konserter m.m.
KRAM
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu