Saturday.

publicerat i Allmänt;
Oskar jobbar med P3 Guld-galan och jag gör ungefär samma sak som igår.
 
Annars har det varit en bra dag idag! Anna och hennes kids var här på lunch och lek. Självklart tog jag inga bilder, men det får vi kara oss utan ;)
 
Mat, fika, bus och lek. Barn som ville leka med varandra och barn som inte ville leka med varandra. Så blir det alltid när vi har andra barn här. Just då vill barnen göra allt annat än att leka... Haha, jaja det blev bra i alla fall. Jag älskar att ha folk här, speciellt när det finns andra vuxna att prata med. Och ännu mer speciellt nu när Oskar jobbar så mycket som han gör (vi hinner knappt sova tillsammans, han jobbar mosterpass!). 
 
När dom hade åkte hem släppte Stellisen loss och ropade 'Hej då, Anton' ungefär tusen gånger den lilla sötisen.
 
Lördagsfilm och lördagsgodis hör såklart till en dag som denna! Idag valde barnen att titta på Jordgubbs-Lisa. Tacka vet jag Netflix! Så skönt att inte behöva hyra film eller titta på dom vi har hemma 15 gånger i rad.
 
Idag fick barnen varsin pepparkaka (måste få slut på dom innan nästa jul;)), majskrokar och russin i godisskålarna förutom (lite) godis. Känns bättre att lägga till mindre onyttiga saker bland godiset tycker jag och barnen gillar det! 
 
 
Nu ska jag fortsätta min kväll här med film och kanske en kopp te. Jag har en känsla av att det kommer bli mycket filmkvällar för mig närmsta tiden, så dela gärna med dig av filmtips så jag slipper på idétorka :)
 
Puss på er!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu