Loppi Blogbag Änglamark.

publicerat i Allmänt, Paket och presenter;
Idag har jag fått hem en Blogbag från Loppi.

Denna gången var den fylld med ekologiska produkter från Änglamark. Superbra tycker jag som har börjat tänka mer och mer på att välja ekologiskt när jag handlar!!



I bagen var det denna gång:
Pasta, barnen älskar pasta så detta var toppen!
Kakao, denna ska bli kul att testa i alla sommar-bak.
Rostad lök, god smak och krispigt! Mycket gott till korv med bröd.
Ketchup, går åt sin smör hemma hos oss. Denna var det god smak och konsistens på! 
Valnötter, jag älskar valnötter! Både i bak och att äta som dom är. Men dessa får nog användas i en god kaka :)
Mintchoklad, att jag älskar choklad är väl ingen nyhet? Choklad och mint är en grym kombo!! Jättegod!!

Jag är som vanligt väldigt glad att få testa dessa blogbags!! Tusen tack Loppi!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Vilken bra låda!

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu