♥ Happy Morsdag ♥

publicerat i Allmänt;
Idag är det som alla såklart redan vet, morsdag! Jag låg vaken ett tag imorse innan jag äntligen hörde steg i trappan (jag hade en känsla av att jag inte fick lov att gå upp ur sängen). Jag blev "väckt" av tre små busförn som hoppade upp i sängen med små presenter inslagna i prinsess-servetter :)
 
 
 
Fina pärlplattor och armband!! 
 
 
Sen kom jag ner till en fantastiskt god frukost! Någon har lyssnat och förstått grejen med att jag inte vill äta smörgåsar.
 
 
 
 
 
Helt fantastiskt gott var det!!
 
 
 
Och en bild på en helt naturell Veronica... Trött, glansig, svullen, mensvärkspåvärkad men väldigt lycklig! (Ignorera moppskaften bakom mig bara ;))
 
Nu sover Stellis middag, välbehövligt efter flera dagar utan middagslur! Efter att hon vaknat blir det mellis och kanske en liten cykeltur ute på gården innan vi åker upp och firar min mamma.
 
 
Grattis alla underbara och fantastiska mammor på Morsdag!! 
 
Och såklart ett exrta STORT grattis till min egen mamma, jag älskar dig och vi ses sen!!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu