Helgshopping!

publicerat i Allmänt, Hudvård, Makeup, Mode, Nytt till Oskar, Nytt till barnen, Shopping;
I helgen blev det en liten shoppingtur till Allum. Men fy vad mycket folk det var!! Det märktes klart att det var lönehelg... Så det blev en väldigt kort tur.
 
Barnen fick sig varsin tröja:
 
 
Denna till Casper såklart. Väldigt passande! Jag funderar allt på att köpa en likadan till Stellis också ;)
 
 
 
Tjejerna fick varsin Elsa och Anna tröja. Winter magic... Jag tyckte att denna var väldigt fin och tjejerna älskar allt som har med Elsa, Anna och Frost att göra :) Dessutom är turkost Mollys nya favvofärg.
 
 
 
Baksidan på tjejernas tröjor är så söt med massor av hjärtan <3 Bilderna är lånade från Lindex Shop Online. 
 
 
 
Själv kände jag att jag behövde/ville ha en ny foundation och varför inte passa på när det var 20% på utvalda foundations på Kicks?
Jag hade redan sett ut en som jag varit nyfiken på ett tag. Denna fick det bli!
 
 
Jag valde en founation från YSLDet är första gången jag köper en foundation från detta märke, men det var verkligen inte sista. Jag har bara testat den två gången nu, men jag kan redan säga att detta är den bästa jag någonsin haft!! Verkligen inte ett köp jag ångrar. Helt klart värt priset!! 
 
 
Jodå, mannen "shoppade" också lite. Han köpte sig en ny extern hårddisk(?). Tror jag... Jag har inte så bra koll. Han köpte den på Kjell & Company i alla fall och verkar väldigt nöjd. (Nej jag vet inte vilken) Den gamla är full och han behövde tömma sin dator då han behöver lämna ifrån sig den imorgon.
 
 
En liten shoppingtur som uppladdning inför denna helgen då jag ska på roligheter med bästa Jessica!!
 
 
 
❤️
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna Karlsson:

Kul med lite nytt i barnens garderober. :-)

Svar: Ja visst är det :)
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu