*Höstlyx*

publicerat i Bloggträffar, Event;
Äntligen ett roligt event att se fram emot i Göteborg!! Som vi längtat, eller hur? Det har i alla fall jag gjort.
 
Självklart ska jag gå :) 
Jag är helt säker på att det kommer att bli en fantastisk kväll. Speciellt eftersom eventet ska ta plats på härligt lyxiga och fina Le Pain Francais. 
 
Tänk dig god välkomstdrink, massa härliga bloggare (och deras kameror, hihi), intressant föreläsning och god tvårätters midddag. Det låter inte så dumt va? Nej, jag menar det! Och det är ändå inte allt...
 
 
 
Ses vi där? Jag hoppas det!
 
Gå in på JoSa Events facebook för mer information och anmäl dig!!
 
 
 
<3 <3 <3
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna - RosaBubbla.se:

Vad kul att du kommer!

Kram Johanna
www.rosabubbla.se

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu