Lucky me :)

publicerat i Allmänt, Casper, Mode, Paket och presenter, Tävlingar;
Igår kom det åter igen ett paket på posten.
 
Denna gången var det en rolig vinst som jag vann hos Sandra
 
Det var ett par byxor från Made to Play
 
 
Jag blev så glad när jag fick veta att jag vann!! Detta är lekvänliga byxor, med förstärkta knän och rumpa. Jag valde modellen Loose till Casper (eftersom det är han som sliter flest byxor här) i mörkblå denim och med röda förstärkningar. Killen älskar ju rött ;) 
 
 
Snygga som bara den och välgjorda. Casper blev jätteglad (även om han tyckte att det skulle varit ett paket fyllt med flygplan och Dusty... en kompis hade sagt att han hade det hemma).
Dom var lite långa, men satt perfekt i midjan vilket väldigt få byxor gör på honom så det var ett stort plus. Jag gillar att byxorna är långa, han växer ju så det knakar! 
 
 
Snygga och praktiska förstärkningar på knäna. 
 
 
Förstärkt rumpa.
 
Visst var dom snygga?
 
Tusen, tusen tack till Sandra och Made to Play!! Vi blev så glada för vinsten!! (Och för hur snabbt den kom hem.)
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna Sandberg:

Vad kul att de passade!!

/Anna, Made to Play

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu