Haga Hem goodiebag och shopping.

publicerat i Allmänt, Bloggträffar, Event, Inredning, Paket och presenter, Personligt, Shopping;
På eventet i torsdags så fick vi alla med oss varsin goodiebag hem. 
Jag älskar den! 
 
Har du sett vilket härligt innehåll?
Servetterna med texten Hotel Mama Always Open tycker jag är helt klockrena!
Servetterna, den lilla söta tomten och den fina ljusslingan är alla av by ON design
Doftljus Tinbox Golden Apple doftar så himla gott och kommer från Victorian Candles
Doftljuset från Burn Cancer kommer också från Victorian Candles, är i doften Silver Rain och doftar underbart!
Te, praliner och fudge är från Klara & Co och jag ser verkligen fram emot att smaka på dom tillsammans med familjen.
Fina armband från Bud to rose.
Allt finns att köpa i Haga Hems butiker :)
 
Nu till shoppingen. Vi blev ju bortskämda med 20% rabatt och såklar var jag ju tvungen att utnyttja det. Äsch, vem försöker jag lura? Jag hade shoppat även utan rabatten, haha!
Här är det som fick följa med mig hem i shoppingkassen.
 
 
Två jättefina tomtar! Jag blir alltid helt tokig i tomtar i december och dessa var ju bara så söta. Det fanns massvis med tomtar så det var inte lätt att välja, jag hade lätt kunnat köpa fler... Jag får nog ta och åka tillbaka snart!

Ja, som jag skrev igår så älskar jag änglar. Jag kunde inte låta bli denna fina! En ljusstake i form av en kotte fick också följa med. Glasunderlägg i mina färger (guld, koppar och bronsiga färger).
Sist men inte minst så köpte jag ett doftljus från Victorian Candles som heter Sense of New York. 
Något som du kanske inte vet om mig är att jag gärna köper New York inspirerade saker. Det kan vara tavlor, doftljus, kort, böcker m.m. Det är nämligen så att New York har en stor plats i mitt hjärta! För 1:a april 2008 på Top of the Rock i New York så friade Oskar till mig. Det var helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv!
 
Jag kommer definitivt att åka tillbaka till Haga Hem och shoppa lite till. Kanske får jag med mig maken dit, eller kanske mamma? Hur som helst så är det en supermysig butik som är väl värt ett besök!
 
Tusen tack igen Sandra för denna fina kväll!
 
 
❤️❤️❤️
 
 
 

Taggar: Burn Cancer, Haga Hem, Zenit Event, by on design, doftljus, goodiebags, inredning, shopping, tomtar, änglar;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av OLIVIA | 17,5 årig tjej i mediebranschen:

Lyxigt!

Svar: Ja det var det verkligen :) Kul när det händer lite roliga och lyxiga saker i vardagen. Kram
Veronica

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu