En mjuk och mysig vinst!

publicerat i Allmänt, Inredning, Paket och presenter;
Förra fredagen (fredagen den 13) så började min dag bra! Den slutade inte lika bra men det är en helt annan historia.
Jo, på morgonen eller förmiddagen så kikade jag in på facebook (som vanligt) och såg att jag hade vunnit en tävling! Jag blev så himla glad! Tävlingen var på Zelected by Houze facebook-sida och det var en fin pläd som var vinsten.
Man fick välja mellan två färger på denna sherpapläd Savannah, Light Sand och Dark Grey. 
 
Bilden är lånad från ZBH's facebook-sida. 
Jag valde Light Sand för att jag kände att den passade in bäst hos oss. Vi gillar ju att ha det ljust, eller är det kanske jag som gillar det...?!
Häromdagen kom vinsten hem och den är helt underbar!! Mjuk och go och väldigt mysig!
 
 
 
Det är inte bara jag som gillar den!
 
 
 
Ett par minuter efter att dessa bilder togs så somnade hon ;)
 
Tusen tack för den fina vinsten!! Den är perfekt till fåtölj/soffmys för mig. Om jag nu får ha den ifred för barnen ;)
 
 
❤️❤️❤️
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia Drottz :

hejsan
Gud vad glad jag blir av att läsa att du uppskattar vinsten Håll utkik för fler tävlingar och erbjudande kommer löpande Ha en fin dag önskar en stolt säljare av Zbh

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu