Vardag och musikvideo.

publicerat i Allmänt, Video;
Sportlovet är slut och vardagen är här igen. Det märks inte minst på trötta och lättretliga barn efter en dag på skola/dagis. Molly hade det nog jobbigast idag (somnade i fåtöljen så fort hon kom hem) så det var väl 'tur i oturen' att hennes dans blev inställd idag. Tråkigt när det blir så, men danslärare kan visst också bli sjuka.
 
Jag har sett en video delas och delas och delas på facebook, bloggar och andra ställen det senaste och tillslut så föll jag för frestelsen och klickade.
Wow!
Jag kan inte säga så mycket mer. Helt grymt bra och jag har lyssnat på fler låtar från Sam Tsui's youtube-kanal. Just denna har fått extemt mycket uppmärksamhet det senaste.
Över 9 miljoner visningar sedan den lades upp för cirka tre veckor sedan. Galet bra!
 
 
 
 
Vad tycker du om denna mashup mellan Ed Sheeran's 'Thinking out loud' och Sam Smith's I'm not the only one? Jag gillar den!
 
Nu ska jag tillbaka till vardagen här. Det är snart dags att borsta tänder på barn och läsa godnattsaga. Jag hoppas att ni har haft en bra start på den nya veckan!
 
 
❤️❤️❤️
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu