Lera och piggare Stellis!

publicerat i Allmänt, Rosa!, Stella Josefine;
Hej på er!
Dagen startade med att jag inte alls ville gå upp ur sängen. Sovit otroligt kasst på grund av en jobbig rethosta. Men men, en dusch och en liten kaffe (jag hade nog behövt mer kaffe) senare vad dagen igång. Jag har nyss landat hemma i soffan igen. Jag var med min mormor till Östra förut, ett snabbt och lätt besök.
Nu leker Stellis med lera, det har hon tjatat om länge. Men jag hoppas att vi kan gå ut en sväng i solen sen, hon verkar väldigt pigg idag och säger att hon mår, bra bara lite ont i öronen. 
 
 
 
Haha, är hon inte söt? Tyvärr måste hon nog iväg på sitt allra första frisörbesök inom en snar framtid. Större delen av håret hänger i ansiktet hela tiden och tofsar, hårband och hårspännen får inte ofta sitta kvar längre än fem minuter. Det får bli lugg istället. Jag måste bara vänja mig vid tanken först ;)
Som hon verkar nu så är det ingen öroninflammation på gång i alla fall. Det är ju skönt att slippa. 
Nu ska vi fortsätta med resten av dagen här. Jag ska försöka få i mig lite mer kaffe och något att äta och de andra små monstren ska hämtas från skola och dagis om en liten stund.
 
 
❤️❤️❤️
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu