Pusselglädje.

publicerat i Allmänt, Barnen, Nytt till barnen, Paket och presenter, Samarbeten;
Jag älskar att pussla. Oskar älskar gillar att pussla. Tyvärr så tar vi oss sällan tid till det nu för tiden. Vi har ett oöppnat pussel liggande i klädkammaren. Om jag inte minns helt fel så är det en bild från New York på en sisådär 1000 bitar. Vi får nog ta tag i den snart.
Pusselglädjen är något som alla barnen har ärvt, i synnerhet Molly. Hon pusslar pussel efter pussel efter pussel och tycker att ingenting är för svårt även om hon ibland kan erkänna att det var lite svårt.
Här om dagen så fick jag hem ett paket i från litenleker.se innehållandes tre fina pussel till barnen.
Hos litenleker.se finns allt från pussel och annat pyssel, till babysaker och något som jag totalt föll för, helt fantastiska dockskåp! Det är verkligen värt att kolla in. Dessutom har dom snabb leverans och det är ju alltid ett plus.
Barbarossa's boat, The fairy castle och The fairy and the unicorn. 
Ojojoj, vad glada barnen blev när dom såg vad som låg i kartongen. Stella Josefine blev så glad att hon gick runt och kramade på sitt pussel en stund, goa unge ;)
Barnen tycker ibland att det är lite jobbig med en mamma som bloggar. Detta var ett utav dessa tillfällen! Jag ville ju hinna fota och försöka få till lite fina bilder innan barnen kunde börja pussla. Nja, det gick ju sådär. Men lite fick jag till innan dom äntligen kunde öppna lådorna och hälla ut alla pusselbitar över hela matsalsbordet.
Alla pussel är ifrån märket Djeco som jag personligen tycker har väldigt fina pussel. Jag menar, till och med själva pussel-kartongerna har roliga former.
Så in och kika hos litenleker.se, kanske hittar du också något roligt!
Ser ni koncentrationen? Sånt här kan vi sitta med i timmar i vår familj. (Ignorera vardagsstöket i bakgrunden)
 
 
 
❤️❤️❤️
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu