De senaste helgerna.

publicerat i Allmänt, Paket och presenter, Personligt, Shopping;
Hejsan hoppsan vad tiden flyger iväg! Jag har jobbat fem dagar i veckan det senaste och min kropp (och knopp) är helt klart inte van vid det. När jag kommer hem på eftermiddagarna (efter att barnen är hämtade) så är det middag och läxor och städning och tvätt och tandborstning och nattning av barn och sen så har jag inte klarat av att hålla mig vaken särskilt länge... Jag däckar i soffan, vaknar några timmar senare och går upp till sängen. Där ligger jag och halvsover resten av natten och vaknar lika trött på morgonen som jag var när jag somnade på soffan.

Ett par helger har gått sedan sist. 

Förrförra(?) helgen så åkte jag och mamma in till stan. Vi hamnade på en buss som var mer än full och som inte kunde stänga dörrarna, vilken gjorde att bussen blev ganska sen. Inte så kul för alla fotbollssupportrar som satt på den (eller för mig som får smått panik vid sådana situationer). 

Vi kom fram tillslut i alla fall. Det blev lite shopping på Sephora (såklart) och annat skoj. Titt som tätt sprang vi på pompoms och blåsinstrument.

Vi satte och och lunchade på El Corazon. Riktigt smarrigt med tapas vin och strawberry mojito!

Det var en härlig dag med mamma helt enkelt!

Förra helgen var det ju farsdag och det firades såklart! Barnen väckte Oskar med egengjorda presenter och kort innan han åkte till jobbet. 
På eftermiddagen åkte vi och firade min pappa. Det bjöds på gulaschsoppa och kladdkaka. Så gott!!
Pappa fick en fin whisky utav mina bröder och mig. Det var uppskattat ;)

Det var också en fin dag! Annars så har det inte hänt så mycket spännande. Inte som jag kommer på just nu i alla fall (min hjärna är inte riktigt med känner jag).

Jag hoppas att du har haft det bra!!

❤️❤️❤️

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu