Godmorgon söndag!

publicerat i Allmänt;
I torsdags gick vi över i oktober månad och jag antar att det betyder att hösten är här på riktigt! 
Vi har haft några varma och sköna dagar nu, men jag har jobbat och inte kunnat njuta av dom till fullo. Men det har varit riktigt roligt att jobba ett par dagar!

Idag har vi en lugn start på dagen för om några timmar så ska vi ha släktkalas för Casper. Imorgon fyller han 7år!! Mammas lilla prins!

Igår förberedde jag det mesta på tårtan och fixade lite annars smått och gott

Fyllningen är chokladmousse och hallonmousse, efter Caspers begäran. Resten visar jag senare ikväll när gästerna har varit här. Jag vill inte avslöja för mycket nu. Jag kan säga att jag är ganska nöjd och jag tror att Casper kommer att bli glad!

Nu är det snart dags att hoppa in i duschen och fixa till mig lite. 

Jag hoppas att du har en fin söndag och har haft en toppen vecka!!

❤️❤️❤️




Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu