Måndags-shopping och fika med tre generationer.

publicerat i Allmänt, Mode, Nytt till garderoben., Shopping;
I måndags var jag ledig och hade stämt träff med mormor för att hjälpa henne med lite födelsedags-shopping. När vi hade gått i lite butiker så hittade vi mamma inne på Åhléns. Då var vi helt plötsligt tre generationer på shoppingtur. Himla kul faktiskt.
Såklart stannade vi till på Le Pain Francais för lite fika.
 
Det blev en sväng inne på Lindex såklart. Min favvobutik för tillfället! Jag hittade en fin och mjuk halsduk och så härmade jag mamma och köpte en likadan tröja som henne (hon har ju grymt bra smak).
 
Älskar denna halsduken och jag är helt säker på att den kommer användas mycket i kylan!
 
Ytterligare en stickad polo, haha. Jag vet, men det är ju så snyggt! Jag har hållt mig ifrån polotröjor väldigt länge så jag tar nog igen allt det nu.
 
Tack för i måndags mamma och mormor. Jag gillar verkligen att umgås med er!
 
 
Puss och kram!!
 

Taggar: fashion, fika, generationer, halsduk, le pain francais, lindex, mode, polo tröja, scarf, stickat;

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu