On the road!

publicerat i Allmänt;
Nu sitter vi i bilen hela familjen på väg mot äventyr igen.


Självklart har jag en iskaffe från 7eleven i handen, bästa enligt mig! Dricker den massor på sommaren, men är så glad att den fortfarande finns att köpa.


Vi är på väg mot Borås och badhuset där. Vi kände att det kunde vara en kul söndagsutflykt för familjen. Barnen älskar ju att bada och Casper vill gärna simma. Molly också! 

Jag har inte varit på Borås badhus sedan jag var barn tror jag, så det ska bli kul!

Nu tröttnade Oskar på reklamen på radions alla kanaler och satte på en skiva med Arvingarna. Så nu ska här hållas allsång till Tjejer! Love it!!

Puss på er sålänge!


❤️❤️❤️




Taggar: Borås, bada, badhus, familj, söndag, utflykt, vattenpalats;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny.D:

Haha var tvungen att lyssna på "Tjejer" 😂 Sitter och går igenom Eloise-skivan nu. Jag var helt frälst i Arvingarna efter Eloise kom och tokkär i Casper Janebrink 😂

Svar: Jag var också helt frälst i dom efter Eloise! Dom är fortfarande lika bra :) Älskar att dra fram dom gamla skivorna och lyssna igenom, ren nostalgi!!
Veronica

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu