Tisdagsshopping.

publicerat i Allmänt, Casper, Nytt till barnen, Nytt till garderoben., Shopping;
Idag var vi tre generationer som gick omkring på Allum, shoppade och fikade. Mormor, mamma och jag.
Jag och mormor möttes upp först och sen kom mamma och gjorde oss sällskap efter jobbet. Vi fikade på Le Pain Francais, kikade in i massor av butiker och shoppade lite. Precis som det ska vara helt enkelt.
Bagels och kaffe, mycket gott,

Jag fick shoppat ett stickad tröja till mig själv från Lindex.
Jag tycker att den är jättesnygg! Färgen heter Dark Dusty Red och jag är bra sugen på att köpa den i fler färger!
Casper var i akut behov utav nya pyjamaser (kom jag på precis när det var dags att bege sig hem) så jag passade på att köpa tre stycken till honom på H&M medan vi väntade på att mammas buss skulle komma. Bland annat den här:
Denna fick han redan nu ikväll och oj vad glad han blev! Killen har helt snöat in på rymden och Star Wars just nu så denna föll honom verkligen i smaken. Att den också lyser i mörkret var bara ett plus i kanten och jag fick ikväll titeln Världens Bästa Mamma! Inte illa va?
De andra två pyjamaserna hittade jag inte på hemsidan och jag har inte lyckats fota utan att Casper ser än (födelsedagspresenter).
Jag såg så mycket snygga kläder i butikerna idag så det blir säkert shopping snart igen! Imorgon så blir det presentshopping. Casper fyller ju 7 år på måndag! Galet vad tiden går fort. Håll tummarna för att vi hittar något bra till honom.
 
Jag hoppas att ni har haft en bra tisdag!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu