En kväll med familjen.

publicerat i Allmänt;
I söndags eftermiddag så åkte vi upp till Öjersjö för att fira mamma på morsdag. Där var också mina bröder och min mormor.
 
Som vanligt hade vi det helt fantastiskt och det bjöds på god dricka och god mat!
 
På bussen upp.
 
Vacker drink till mammorna! Campari eller balkongdricka som mormor säger ;)
 
Min fina mormor.
 
Lillebror Sebastian.
 
Lillebror Tobias.
 
Vacker och somrig dukning!
 
Fantastiskt god mat och god dricka till :)
 
 
 
 
 
 
 
Efterrätt, så himla gott!! Citronpaj med vaniljglass.
 
Sebban spexar och försöker lära barnen lite bus. Titta, man kan göra kakorna till tänder ;)
 
Tjejerna sitter och knör i soffan med sina morföräldrar.
 
I väntan på bussen hem igen så smaskar barnen på godis som dom fick av mormor och morfar innan vi gick.
 

Tusen tack för en underbar eftermiddag/kväll!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pineapple resort:

Vilka härliga bilder! :)

Svar: Tack :)
Veronica Ekblad

2:a kommentar, skriven , av Hanna Of Sweden:

åhh, vilken mysig dag! ^^ jag glömde helt av att fira min mamma, men fick iaf iväg ett sms, haha!

kram kram och tack för dina fina kommentarer! <3

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu