Glossybox April.

publicerat i Allmänt, Paket och presenter, Rosa!;
Igår fick jag hämtat ut månadens Glossybox. Det känns alltid lika roligt när det kommer paket på posten och en av höjdpunkterna är helt klart glossyboxen!
Jag älskar verkligen de fina rosa boxarna! Jag brukar alltid spara dem och använda till förvaring av småsaker eller till presentinslagning.
So far so good...
När jag hade öppnat boxen så var jag tvungen att leta fram våtservetter för att torka av alla produkter och hela boxen. I botten låg en lösögonskugga utan lock... Det var ögonskugga överallt förutom just i burken, tyvärr. Det var en väldigt fin färg (i alla fall på händerna...), så det är lite tråkigt att jag inte kan använda den nu. Jag fick bråttom att torka av allt så jag tog ingen bild utav kaoset. Här nedan ser ni vad jag fick i min box. Fick du lika?
Nagellack från Teeez Cosmetics. Jättefin färg som var täckande redan efter ett lager.
Ögonskugga från Glazel Visage. Högpigmenterad i lös och lätt formula. Den var i en ljus guldfärgad nyans. Verkligen superfin! Jag kanske kan använda den ett par gånger innan allt är borta från burken. Synd att den hade läckt ut. Ett tips till nästa gång kan ju vara att tejpa locket på småburkarna!?
Omega Repair BB Beauty Balm från Schwarzkopf. BB för håret. Jag kan redan nu säga att jag gillar den! Jag har köpt hem den tidigare och varit väldigt nöjd med resultatet! Good stuff :)
Läppstiftspenna från Lord & Berry. Ett läppstift i penna med en matt formula. Färgen heter Kiss och är en (vad jag tycker) röd färg som drar lite mer åt det orangea hållet. Jag trodde inte att jag skulle gilla den, men den var snyggare än jag trodde. Ska visa bild snart! Den kommer nog vara väldigt snygg till sommarens solbränna.
The incredible face mask från Maybeauty. Jag har testat denna innan och den håller vad den lovar. Det känns rätt skönt efteråt när man har dragit bort den och ser all skit som fastnat i!
Rabatt från NaturalCycles. En rabattkod som ger mig 50% på ett abonnemang från NaturalCycles, ett hormonfritt preventivmedel.
Förutom missödet med ögonskuggan så är jag nöjd med månadens box. Prenumererar du på Glossybox? Om du inte gör det men är nyfiken och vill testa så kan du gå in här!
 
 
❤️❤️❤️
 
 
 

Taggar: glossybox;

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu