En tur till Östhjälpen.

publicerat i Allmänt, Inredning, Shopping;
Hej på er!
Som jag skrev förut så lämnade vi av Molly hos en kompis i förmiddags. Efter det så åkte resten av familjen iväg en sväng till Östhjälpen för att se om vi kunde fynda lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
Barnen tröttnade ganska snabbt idag så vi var inte där jättelänge. Men lite saker fick följa med hem.
 
 
En liten kundvagn till barnen. Stellis hittade den och ville verkligen, verkligen ha med den hem :)
Lite pumpa-ljusstakar inför halloween köpte vi på oss också. Vi brukar aldrig pynta eller direkt fira halloween, men tyckte det kunde vara kul med lite pumpor (och spöken) i alla fall.
 
 
Några filmer ramlade visst också med ;)
 
Det kommer nog att bli regelbundna besök dit hedanefter. Kul att se vad som finns även om man inte köper något. Vi får väl se vad barnen tycker om det... Men nästa gång kanske det finns mer leksaker för dom att välja bland. 
Vi träffade på ett och annat bekant ansikte där också. Bland annat Anna och hennes familj som kom dit precis när vi skulle gå. Kul att se er :)
 
Efter Östhjälpen åkte vi vidare en stund till Allum och shoppade lite till. Mer om det senare.
Jag hoppas att du har haft en fin dag!
 
 

Taggar: ljusstakar, pumpa, pumpor, second hand, shopping, värmeljus;

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna:

Kul att se er med =) Köpte du inga böcker ?? Finns ju massor!
Ses snart igen =)?
KRAM

Svar: Jag vet :) Finns hur mycket som helst ju! Men jag har köpstopp när det gäller böcker just nu. Oskar tycker att jag har för många hemma som jag inte läst än 🙈
Ja, ses gärna snart!! Med eller utan barn? KRAM KRAM
Veronica

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu