Söndagsmorgon!

publicerat i Allmänt;
Godmorgon (eller kanske god förmiddag)!

Kom du ihåg att ställa om klockan inatt? Jag tycker att det är så skönt att iphonen fixar det själv så att jag slipper tänka på det. Nu är det bara alla andra klockor som ska ställas tillbaka en timma. Men det löser sig säkert av sig själv? Eller så fixar Oskar på det när han tröttnat på mitt tjat om att klockorna går fel!

Det blev en lugnare morgon än väntat här. Jag var helt inställd på att Casper skulle på fotbollsträning kl 10 som vanligt, men det var visst inställd pga höstlov. Tur att dom skickade mail med påminnelse om det igår! Annars hade vi åkt dit och undrat var alla var.

Ganska skönt med en lugn söndagsmorgon måste jag säga! Vi har precis ätit frukost och just nu leker barnen medan jag och Oskar njuter av lite mer kaffe. Barnen vaknar alltid tidigt och det blev såklart extra tidigt idag...




Nu ska vi slappa en liten stund till innan vi ska åka iväg.

Vad har ni för er idag?


Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu