Tuff j*vla eftermiddag!

publicerat i Allmänt;
Sitter just nu uppkrupen i soffan och är på allt annat än bra humör!

Det har varit en riktigt tuff eftermiddag/kväll. Casper har inte visat sig från sin bästa sida direkt och jag känner att all min energi har runnit ur kroppen. Nu tänker jag gråta en skvätt innan jag går och lägger mig...


Det är inte alltid en jävla dans på rosor att ha barn ska ni veta! Jag älskar dom till sista stjärnan och tillbaka, men ibland alltså... Ibland vill jag bara gå och gömma mig någonstans och gråta. Gråta i en vecka ungefär! 



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny.D:

Känner likadant med Winston. Han är inne i sån period med massa gnäll. Känner igen mig med det där å bara gå nånstans å gråta 😂 För sååå spännande är det ju inte med gnälliga barn. Men älskar honom ju oavsett vad 💙

2:a kommentar, skriven , av Jenny.D:

Känner likadant med Winston. Han är inne i sån period med massa gnäll. Känner igen mig med det där å bara gå nånstans å gråta 😂 För sååå spännande är det ju inte med gnälliga barn. Men älskar honom ju oavsett vad 💙

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu