Nagelfix.

publicerat i Allmänt;
Något som alltid piggar upp mig (förutom kaffe och smink) är att ha snygga naglar! Hade jag kunnat så skulle jag säkert gått på salong och fixat naglarna regelbundet. Men just nu känns det som onödiga pengar, speciellt eftersom jag inte har fast jobb. 

Men det är ju faktiskt kul att måla naglarna själv hemma och jag vill ganska ofta byta färg ändå ;)
Det tråkigaste är att försöka få fason på nagelbanden! Det blir sällan bra... 

Senast när jag var på Sephora så hittade jag ett set med nagellack från NAILSINC


Fem snygga lack i härliga färger nu inför hösten.


Hittills är jag väldigt nöjd måste jag säga. Förra helgen så målade jag naglarna i färgen längst till vänster som heter Victoria Crescent. Supersnygg!

Idag testade jag färgen näst längst toll höger, St Pauls mews. Jag brukar inte gilla färger som den. Mest för att det inte brukar se bra ut på mig och för att dom oftast är för "genomskinliga". Men detta gillade jag verkligen.

Tagen utan blixt.


Tagen med blixt.

Visst är det snyggt! Nu får vi bara hoppas att det håller ett par dagar innan det börjar flagna. Det flesta nagellack börjar flagna snabbt på mig. Jag är mycket i vatten med händerna och stöter till naglarna ofta.

Vilket är ditt favoritmärke på nagellack? Kanske jag borde testa! Nagellack (och läppstift) kan man inte få för mycket av, hihi.

❤️❤️❤️



Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu