Suck!!

publicerat i Allmänt;
Dagen började så bra idag. Jag kände mig glad och energifylld!!
 
Men redan vid frukost började saker och ting gå emot mig. Det började med att jag försökte göra ett snabbt mobilbloggande vid frukostbordet. Det gick inte så bra. Efter ett flertal försök så gav jag upp. Mycket frustrerande!
 
Sen kollar jag mitt konto eftersom mitt kort bråkade igår. Suck! Det finns pengar på kontot men inte så mycket som det borde finnas... Försäkringskassan har inte betalat ut min föräldrapenning. SUCK igen!! Vilket betyder att jag var tvungen att ringa och fråga varför i h*vete jag inte fått mina pengar och be dom göra en utbetalning!!
Som att jag inte har roligare saker att göra en fredag än att sitta i telefonkö och höra: förväntad kötid är XXminuter... du har plats XXX i kön... just nu är vi XX handläggare... bla bla bla!
Jag fick i alla fall genomfört mitt ärende. Någostans har någon missat att göra någonting, haha :( Men tydligen ska det fixas nu och pengarna ska sitta på kontot i mitten av nästa vecka... Jag säger då det! Jag är ju glad att pengarna kommer, man jag hade varit glad om dom redan suttit på rätt ställe!!
 
Barnen har inte visat sig från den bästa sidan idag heller. Dom märker så tydligt när jag redan är irriterad eller/och arg och då gillar dom att bråka lite extra!!
 
Prutt!! 
 
Men nu dröjer det inte allt för lång tid innan baby är hemma och då är det jag som sticker iväg och hyr film och fixar något gott fredagsmys! Det är välbehövligt idag kan jag säga!! 
Okej, först är det tvättstugan också. Men efter det ska jag promenera bort till Hemmakväll och jag hoppas verkligen att dom har några bra filmer! TIPS??  

Jag hoppas att det vänder nu så att jag kan få vara glad och ha det mysigt ikväll...
 
 
Just nu vill jag ha en sån här:
 
Och kanske en sån här ;) :
Min fina Jessica!! Vi ses ju på tisdag :)) Love you!! <3
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Tina:

Hej gumman! Hoppas det vände och att det blev en fin fredagskväll istället. KRAM!

Svar: Hej, det blev bättre på kvällen :) KRAM
Veronica Ekblad

2:a kommentar, skriven , av VIKZAN:

glass bra mot allt! hoppas morgondagen blir bättre:)

Svar: Håller med! Glass är bra mot allt :)
Veronica Ekblad

3:e kommentar, skriven , av Tanja Andersson:

Mums vad gott med glass. :) hur e det? :D

Svar: Ja, älskar glass :) Det är bra nu! Hur är det själv?
Veronica Ekblad

Kommentera inlägget här :

mammabloggar.nu